Ako ste u svojoj poslovnoj aktivnosti usmjereni na proizvodnju i komercijalizaciju inovativnih proizvoda/usluga koji su novi za tržište i koji se mogu primijeniti i svrstati u jedno ili više zadanih 5 tematskih prioritetnih područja (navedenih dolje) nastavite čitati jer je EU nudi poticaje upravo za Vas.
5 prioritetnih područja koja se sufinanciraju:
1.ZDRAVLJE I KVALITETA ŽIVOTA
- Zdravstvene usluge i nove metode preventivne medicine i dijagnostike
- Farmaceutika, bio-farmaceutika i proizvodnja medicinske opreme i uređaja
- Nutricionizam
2. ENERGIJA I ODRŽIVI OKOLIŠ
- Ekološki prihvatljive tehnologije, oprema i novi materijali
- Energetske tehnologije, sustavi i oprema
3. PROMET I MOBILNOST
- Proizvodnja dijelova i sustava visoke dodane vrijednosti za cestovna i željeznička vozila
- Ekološki prihvatljiva prometna rješenja
- Inteligentni transportni sustavi i logistika
4. SIGURNOST
- Kibernetička sigurnost
- Program protuminskog djelovanja
- Obrambene tehnologije i proizvodi dvojne namjene
5. HRANA I BIOEKONOMIJA
- Održiva proizvodnja i prerada hrane
- Održiva proizvodnja i prerada drva
Prihvatljivi prijavitelji su mikro, mali i srednji poduzetnici.
Prijave se mogu podnositi od 15.07.2019. do 15.11.2019.
Minimalni iznos sredstava koja se dodjeljuju po poduzetniku: 750.000,00 kn
Maksimalni iznos sredstava koja se dodjeljuju po poduzetniku: 20.000.000,00 kn
Postotak koji sufinancira EU ovisi kategoriji troškova te veličini poduzetnika, minimalni iznos sufinanciranja je 35% dok je maksimalni 65%.
Prihvatljive aktivnosti
Prihvatljive aktivnosti projekta moraju biti usmjerene na lansiranje gotovog proizvoda/usluga na tržište, ulaganju u materijalnu i nematerijalnu imovinu, dobivanje patenata, troškove osoblja i istraživanja u svrhu inovacija i komercijalizacije novih proizvoda i usluga isključivo u skladu s gore identificiranim prioritetnim tematskim područjima.
Projektom će se financirati sljedeće prihvatljive aktivnosti:
- Inovacija organizacije poslovanja MSP-ova u svrhu komercijalizacije novih inovativnih proizvoda i usluga
- Inovacija procesa MSP-ova u svrhu komercijalizacije novih inovativnih proizvoda i usluga
- Aktivnosti početnih ulaganja u materijalnu i nematerijalnu imovinu u cilju jačanja kapaciteta isključivo u svrhu provedbe aktivnosti iz točke 1. i/ili 2.
Aktivnosti pod br. 1. i 2. mogu se provoditi samostalno, dok se aktivnost pod br. 3. ne može se provoditi samostalno, nego zajedno s aktivnosti „Inovacija organizacije poslovanja“ i/ili „Inovacija procesa“.
Prihvatljivi troškovi
1. Prihvatljive kategorije troškova prijavitelja za Regionalne potpore za ulaganje:
- Troškovi ulaganja u materijalnu imovinu koja se koristi za aktivnosti projekta;
- Troškovi ulaganja u nematerijalnu imovinu (imovina koja nema fizički ili financijski oblik, na primjer patenti, licence, znanje i iskustvo ili druga vrsta intelektualnog vlasništva), prihvatljivi su za izračun troškova ulaganja ako ta imovina ispunjava sljedeće uvjete:
a) mora se upotrebljavati isključivo u poslovnoj jedinici koja prima potporu;
b) mora se voditi kao imovina koja se amortizira;
c) mora biti kupljena po tržišnim uvjetima od treće osobe nepovezane s kupcem; i
d) mora biti uključena u imovinu poduzetnika koji prima potporu i ostati povezana s projektom za koji se dodjeljuje potpora tijekom najmanje tri godine u slučaju malih i srednjih poduzeća.
2. Prihvatljive kategorije troškova prijavitelja za Potpore za inovacije procesa i organizacije poslovanja:
- Troškovi plaća osoblja (mogu iznositi do 80% iznosa ukupne vrijednosti projekta)
- Neizravni troškovi (dodatni režijski poslovi i ostali troškovi poslovanja, uključujući troškove materijala, potrošne robe i sličnih proizvoda)
- Troškovi amortizacije instrumenata i opreme , u opsegu i u razdoblju u kojem se koriste za projekt, u skladu s općeprihvaćenim računovodstvenim načelima.
- Troškovi istraživanja temeljem ugovora s drugim stranama
- Troškovi znanja i patenata koji se pribavljaju ili licencijom ustupaju od drugih strana po tržišnim uvjetima
- PDV na prihvatljive troškove za koje prijavitelj ne može osigurati njegov povrat i koji plaća korisnik koji nije neoporeziva osoba
3. Prihvatljive kategorije troškova prijavitelja za Potpore male vrijednosti (Program de minimis):
- Trošak obaveznog informiranja i vidljivosti sukladno Uputama za korisnike za razdoblje 2014.-2020. (Informiranje, komunikacija i vidljivost projekata, prihvatljivi su do 15.000,00 HRK)
- Troškovi pripreme dokumentacije za prijavu na ovaj Poziv (prihvatljivi su do 40.000,00 HRK)
- Troškove upravljanja projektom (izdaci za usluge vanjskog stručnjaka za upravljanje projektom, izdaci za postupke zapošljavanja osoblja za rad na projektu te izdaci za usluge stručnjaka za javnu nabavu)
- Troškove revizije projekta
- Troškovi vezani za stavljanje u funkciju materijalne imovine, te s njima povezanih troškova aktiviranja, transporta i stavljanja u pogon
- Troškove pomoćnih usluga za inovacije (osiguravanje uredskog prostora, banka podataka, knjižnica, istraživanja tržišta, laboratorija, označavanje kvalitete, ispitivanje i certificiranje za potrebe razvoja učinkovitijih proizvoda, procesa ili usluga)
Više o pozivu možete pročitati ovdje ili nas kontaktirajte putem e-maila info@ic-consulting.hr i dogovorite besplatan informativni sastanak.