POZIV U NAJAVI: PODRŠKA DIGITALIZACIJI POSLOVANJA MSP-OVA U PROCESU INDUSTRIJSKE TRANZICIJE HRVATSKIH REGIJA

PREDMET POZIVA:
Pozivom će se osigurati pružanje podrške MSP-ovima u procesu njihove digitalne tranzicije, prema nišama više dodane vrijednosti regionalnog gospodarstva Jadranske, Panonske i Sjeverne Hrvatske, pritom doprinoseći
horizontalno S3 viziji i transformacijskim ciljevima S3 tematskih prioritetnih područja.
Svrha Poziva: Ulaganja u digitalna tehnološka rješenja, opremu i sustave te vještine MSP-ova, a posebno poduzetnika početnika, s ciljem modernizacije proizvodnih procesa, značajnog unapređenja modela poslovanja ili razvoja usluga.

PRIHVATLJIVI PRIJAVITELJI
Prihvatljiv prijavitelj mora biti pravna ili fizička osoba koja je mikro, mali ili srednji poduzetnik sukladno definiciji malih i srednjih poduzeća, uključujući novoosnovana poduzeća, koji na dan objave Poziva ima registrirano sjedište ili podružnicu u Panonskoj, Jadranskoj ili Sjevernoj Hrvatskoj.
Ostali uvjeti:
-registriran za obavljanje gospodarske djelatnosti (ne odnosi se na registraciju pojedinačnih djelatnosti) najmanje u godini koja prethodi godini podnošenja projektnog prijedloga
-u trenutku podnošenja projektnog prijedloga nije registriran za prihvatljive djelatnosti (sektore) u kojima provodi prihvatljive aktivnosti
-minimalno dva (2) zaposlena na puno radno vrijeme (na temelju sati rada) prema GFI-POD
-ukupni poslovni prihodi prijavitelja iznose maksimalno do 100 % ukupno zatražene potpore prema GFIPOD
-pozitivna EBITDA (poslovni prihod – poslovni rashod + amortizacija)

VISINA POTPORE
Najniži iznos: 30.000,00 eura
Najviši iznos: 120.000,00 eura

INTENZITET POTPORE

  • Srednja poduzeća- do 50% prihvatljivih troškova
  • Mala poduzeća- do 65% prihvatljivih troškova
  • Mikro poduzeća- do 80% prihvatljivih troškova

Najviši intenziteti potpora za novoosnovana poduzeća mogu se povećati za 5 postotnih bodova u odnosu na osnovne intenzitete uzimajući u obzir veličinu poduzeća.

PRIHVATLJIVE AKTIVNOSTI PROJEKTA:
1. Uvođenje (nabava i implementacija) digitalnih tehnoloških rješenja, opreme i sustava u proizvodne i/ili poslovne procese poduzeća , uključujući ulaganja u komplementarne vještine zaposlenika
2. Savjetodavne usluge povezane s uvođenjem ili upotrebom digitalnih rješenja i tehnologija, uključujući izradu digitalnih strategija poduzeća

PRIHVATLJIVE KATEGORIJE TROŠKOVA
Prihvatljivi troškovi u okviru aktivnosti 1.:

  • troškovi nabave standardnih i softvera dizajniranih po mjeri za potrebe korisnika (uključujući i njegovo instaliranje)
  • troškovi za licence za nabavu ili nadogradnju softvera (trajne ili najam od najviše od dana nabave do kraja razdoblja provedbe projekta)
  • troškovi korištenja usluga računarstva u oblaku (nabava u razdoblju od najviše od dana nabave usluge do kraja razdoblja provedbe projekta)
  • troškovi nabave aplikativnih mrežnih rješenja i licenci (trajne ili najam od najviše od dana nabave do kraja trajanja provedbe projekta)
  • troškovi nabave i stavljanja u rad računalne opreme (hardware), isključivo za potrebe provedbe projektnih aktivnosti
  • edukacija zaposlenika povezana s nabavom digitalnih rješenja i tehnologija, kao dio isporuke usluge do najviše 10% vrijednosti projekta

Prihvatljivi troškovi u okviru aktivnosti 2.:

  • usluge izrade planova i strategija digitalizacije poduzeća, planova za učinkovitije korištenje resursa, automatizaciju procesa i organizaciju poslovanja i sl. (prihvatljivo do najvišeg iznosa troška od 2.000 eura).

Neizravni troškovi po fiksnoj stopi do visine od 5 % prihvatljivih izravnih troškova projekta.

NAJAVA ZAPRIMANJA PRIJAVA:
od 26.02.2025. do 28.05.2025.

Detaljnije o Pozivu možete pogledati ovdje:

U pripremi projekta za prijavu na natječaj IC consulting Vam stoji na raspolaganju sa svojim desetogodišnjim iskustvom u području izrade poslovnih planova i investicijskih studija, te pripremi projekata i projektnih prijedloga za prijave na javne Pozive za poticaje i potpore.